...

9:08:00 AM | 0Comments
kalau awak baca , saya nak tanya awak satu je .. kenapa awak langsung tak bagi peluang untuk saya jelaskan semuanya dekat awak ? kenapa awak terus buat keputusan macam tu ? kenapa ? besar sangat ke salah saya ? awak pun tahu situasi saya macam mana waktu sebelum kita terputus hubungan untuk contact each other .. saya sendiri baru dapat contact papa saya malam tadi pukul 1 pagi awak .. saya memang nak call awak .. takkan lah saya tergamak sangat nak diamkan diri saya .. kenapa awak terus buat keputusan mengejut macam tu awk .. apa alasan awak .. saya sayangkan awak .. saya tak tahu nak buat apa supaya dapat jelaskan semuanya pada awak .. dalam keadaan awak yg tengah marah macam ni, saya tak rasa awak akan dengar semua penjelasan saya ..=(

awak buat keputusan ni waktu awak tengah marah.. awak tak maksudkan dengan apa yg awak cakap kan ? tak kan ? ='( saya tak percaya apa awak cakap tadi .. takk .. saya tunggu awak .. jangan buat saya macam ni .. ='(

No comments:

COPYRIGHT © ALL RIGHT RESERVED BY FATIN ANNIS 2010-2016